熱門文章

2013年11月10日 星期日

TELFORD X SHE.COM - 秋冬FASHION MIX & MATCH 工作坊

又係我同DAR一齊出EVENT的日子啦~~ 
今次我地去左邊? 見唔見到我地身上的靚靚外套呢~~
同今次的活動有關架~~


就係德福廣場同SHE.COM合辦的BEAUTY WORKSHOP啦~
上次我地已經出席過關於有機產品的WORKSHOP~ 今次呢... 主題就係....



秋冬FASHION MIX & MATCH!!!



一開始就有MODEL出來同我地試下ALDO同BERSHKA呢兩個牌子的秋冬服裝同飾物
件牛仔褸好靚呀!!! 綠色頸鍊都好靚~ ~~
只要換上唔同的飾物同外套~ 就可以1杳1配襯出唔同的秋冬STYLE~


MODEL試完就到我地試啦~ 場內掛上不同的服飾俾我地自己玩MIX & MATCH~

我就揀左呢件白色外套黎試下啦~ 著上身又幾靚喎! 
DAR再幫我揀返條絲巾襯下~ 估唔到一厚一薄出黎的感覺都不錯~
你地覺得呢?


完左WORKSHOP之後~ 自己走去逛逛德福~ 原來呢度就已經有ALDO啦~
入去睇下~ 間鋪主要賣鞋的~ 但都有唔小手袋同飾物~


WORKSHOP送左一張$300 COUPON同埋一份飾物做禮物~
有好多好靚~ 最後我揀左呢條手扼鍊~ ^^
另外, 睇中左個手袋呀! 但想搵朋友黎幫幫眼先再決定~ $300 COUPON暫時留起佢先~



之後再行去BERSHKA~ 呢間係其中一間我成日行的鋪頭黎架~
但之前都見唔到今日WORKSHOP試的牛仔褸款同白色外套~ 應該真係秋冬新貨來的~
入去望過下價錢~ 原來兩件外套都係$299咋~~!!!! 好抵!!! 



已經約左朋友再去呢兩間SHOP再睇過啦~ HEHE~
以下是WORKSHOP帶回來的小禮物~



德福廣場同SHE.COM搞的工作坊陸續有來呀~~
下次係秋冬頭髮護理既工作坊呀~ 有興趣的不要錯過呢~



最後, 感謝德福廣場同SHE.COM的邀請參加今令的美妍工作坊~!!


沒有留言:

張貼留言