熱門文章

2014年7月25日 星期五

MATRIX SOCOLOR ~ 來個靚靚新髮色~!



這天來到了SALON SQUARE做MATRIX的全新SOCOLOR TREATMENT






位於尖沙咀的SALON SQUARE於漢口道BASEMENT

入到去,嘩,呢度裝修好華麗!

無論是樓梯、CASHIER、剪髮的地方、洗髮的地方、洗手間和LOCKER

全部都好靚!






坐低之後著上袍就開始揀色啦!整頭咁耐咁悶有野飲有雜誌睇真好~






揀色揀左好耐呀!又鍾意紫紅色又鍾意朱古力啡~ 因為MATRIX SOCOLOR推出左酒紅色系列,隻紅色係專為亞洲人偏黃膚色研發嫁!可以令膚色睇稷更白淨~ 而隻朱古力啡又好靚喎~






既然我又想要啡又想要紅....

咁SALON SQUARE既TOP STYLIST OME就幫我諗左個方法啦~

就係做漸變色~ 頭頂紫紅 (4.62色) 髮尾朱古力啡 (7.5色)






因為要做漸變效果~ 先將頭頂的頭髮染成紫紅~

放到個色差唔多~ OME就幫我慢慢溝色TUNE返D色






染完之後OME再幫我做個鎖色既焗油TREATMENT

來看看BEFORE & AFTER吧~

之前的色已甩到淺啡色好似草咁, 頭頂由生晒D黑色出來~

染完髮做完TREATMENT後~ 頭髮變得更健康柔順~






遠睇睇唔清楚隻色係點~ CLOSE UP俾大家望下啦!

除左頭頂漸變紫紅至髮尾啡色之外~ OME仲幫我用顏色整到有唔同LAYER的感覺~

就算本身一大PAT頭髮~ 染完出來後在陽光底下見到好似分左好多LAYER咁~

在室內也見到低調的深紫紅色~

室內室外唔同感覺~ 好鍾意呢隻色呀^^~






感謝LOREAL PR的邀請有得試MATRIX SOCOLOR的染髮TREATMENT~

感謝專程走過來送我一杯STARBUCKS!






第二天還收到一套MATRIX的鎖色護髮產品~ 等我好好KEEP住髮色~

好開心呢! MATRIX的護髮產品真係好好用~ 好適合我的髮質~

LOREAL PR 真的好細心 ^^






個頭染左接近一星期~ 染後的每天都使用MATRIX護髮產品~

髮色仍然KEEP得好好~

就是每晚洗髮的時候很多紅水 =P

不過嘛~ 染紅色就是有這點麻煩啦~

好彩OME已經提我著D深色衫同埋記住落雨帶傘~ 如果唔係就污糟晒~




今次分享到呢度啦~

下次再同大家介紹一下MATRIX的護髮產品




** 本人乃接受 "品牌"邀請,為是次活動分享個人感受。

沒有留言:

張貼留言