熱門文章

2014年7月10日 星期四

Hanes 2014夏日強勢聯乘~ 最型Popeye Tee


今次要同大家介紹的主角是~~~ 大力士水手POPEYE!!!
唔知大家細個時有無睇過POPEYE?
我印象中有睇過的~ 佢好似是好喜歡單眼同埋吃了酸菜就會變大隻了吧? XD



好了啦~ 其實要介紹的品牌是HANES~
HANES是美國潮牌之一, 已經有112年歷史~!!
一向出品很多又簡單又舒適耐穿衛衣同TEE~
今個夏天佢同POPEYE一齊合作出了幾款的TEE~
POPEYE TEE有三個款式~ 而我跟男友就一人選了一款^0^
你估下佢揀邊款我揀邊款?





要說一下HANES的TEE因為是中性的TEE
尺寸比較大一點喔
一般的女孩穿S就好,而較瘦的要選XS喔
因為我比較胖啦~ 所以選了M~ 但其實都頗鬆身的~ 往下看到相就知道了~


男裝的話呢,170-180CM中等身型的穿中碼也就好了
測試過我爸跟男友都能穿下M呢 XD
不過男人嘛~ 鬆身一點也是沒關係的~ 呵~


先說一下我選了這件~
我喜歡它有POPEYE的大頭!
指隻手指出黎POSE叫人上體育堂咁幾型 ^0^
選了白色~ 夏日簽好適合喔~
是MADE IN BANGLADESH的~



說到有什麼穿法好呢~ 如果穿S的話~ 我會直接穿上短褲就跑出街~
如果是M的話~ (右圖)~ 我會配襯SHARP色背心在裡面然後加上LEGGING~
如果是L的話~ (左圖)~ 也沒問題啦~ 因為夠長! 就當是ONE PIECE吧~ 穿上波就可以!




到了男友那件~ 他選了SHOW晒肌肉的POPEYE XD
男人總是鍾意大大隻隻的~ 呵呵~
其實佢M同L都OK的~



夏天嘛~ 出街去就可以配上牛仔褲~
如果去戶外活動呀游水呀~ 就穿上短褲就清爽方便又易襯啦~



最後請看我們一起穿的試範圖吧 ^0^









對HANES同POPEYE TEE有興趣的話可以到以下地址看看啊~



銷售點: Futbol Trend

地址:旺角朗豪坊7樓L701號舖

查詢電話:2317 1686







PRODUCTS SPONSORED BY HANES
SPECIAL THANKS TO SPRING PR

沒有留言:

張貼留言