熱門文章

2014年8月21日 星期四

Sunkist綠茶蘋果醋精華

7月做完姊妹,8月又開始放肆
雖然依舊LUNCH沙律餐
但減去了早上的粟米片,變返做包包或粉果XD
下午茶時段又開始被同事的零食誘惑返。。。
呢個時候,我帶了佢回公司黎減輕一下為食的罪疚感!



新奇士®農夫之選
綠茶蘋果醋精華 (90粒膠囊 / $328)



用來減低罪疚感的原因是它的成份有蘋果醋 340毫克及綠茶 200毫克
還有,每粒只是2KCAL XD

一日一蘋果,醫生遠離我~
對於平日愛吃蘋果卻因為工作忙碌懶得拎起個蘋果咬咬咬~
這個藥丸又有營養又快又唔洗煩~岩晒!



平時人地鍾意飲綠茶,話可以消脂,是因為綠茶的咖啡因含量能令身體發熱,容易就達到燃燒脂肪和卡路里的效果
減肥的人也愛飲醋裡產品,而蘋果醋可以用於改善消化功能,可以排走毒素同埋減輕飯後腹脹和胃不適
又可以令腸道更健康、又能延緩身體衰老同可以有效控制體重呢!



一樽有90粒,每日3餐後服1粒,即是一樽可以服用一個月。(使用超過十二週要諮詢醫生喔!)
我呢,就1天3餐都在公司啦,所以基本上都放在公司食齊晒3粒先回家~



膠囊的氣味有很濃的蘋果醋味!打開樽時像是在飲蘋果醋一樣~
放進口都是酸酸的~不過我對於醋的味道一向不太喜歡~所以快快吞掉就算~哈哈


吃了一星期有什麼感覺呢。
最大感覺是胃痛少了、應該是吃完飯服了它會幫助消化得好點吧。
磅重沒有輕很多,就只是一兩磅而已~
但就有幾個同事同男朋友都話我有瘦到了呢:)
瘦在那裡?該是肚仔及腰部位較明顯吧,肚仔BIN了、腰的線條深了
食左後都覺得消化排毒系統改善得不錯!腸道健康了呢~
除左去廁所多了外,皮膚狀態也好了,粒粒退得快了。


好像看到WATSONS及紐世蘭轉賣店有售呢~
有興趣的姊妹可去看看




Product sponsored by: Sunkist
Special Thanks to: She.com

沒有留言:

張貼留言