熱門文章

2014年11月9日 星期日

登上SAMPAR十週年航班 - Beauty cannot wait !

這天來到旺角的朗豪酒店,要參加法國品牌SAMPAR的十週年慶祝活動!

當天慶祝活戶動的主題是要登上SAMPAR的航班呢

我也特意穿了跟SAMPAR同色系的衣服襯返嘛... hehe

好啦,我而家登機啦 :)



我們這班機的主題就是BEAUTY CANNOT WAIT !

飛機唔等人,扮靚都唔等得架



進到這個「機倉」,到處都佈置得好漂亮!

粉紅色的花花、粉紅色的糖果、粉紅色的鐵塔,再配上粉紅色的SAMPAR 產品



還有好靚的CUPCAKE、曲奇同棒棒糖供各位「乘客」享用!



好啦,起飛啦!

MODEL落機要趕住見男朋友

在萬尺高空上皮膚狀態好乾好差,點算好?



SAMPAR的TRAINER就來幫MODEL手啦!

先拿出SAMPAR的新品DRY CLEANSER黎幫MODEL落妝

係飛機上用就岩晒啦!因為好方便唔需要過水!

而且容量係100ML,拎上機就岩晒啦 =P

落好妝就同MODEL敷返個靚MASK



敷完MASK當然要化返個靚妝

首先用上SAMPAR的保濕噴霧令肌膚再度保濕

然後搽返好DAY CREAM、放曬等日常護膚程序

之後就可以開始化妝啦!

化妝師提提我地喔,男仔是不喜歡濃妝的喔

見男朋友遮好瑕疵加個自然底妝,畫條幼的眼線就好,其他所有野都要輕手D呀



好啦,MODEL落機就可以靚靚地見男朋友仔啦



睇完MODEL化妝

就到我地食「飛機餐」的時候啦



其實是吃朗豪酒店的HIGH TEA呢

樣子很吸引,吃也很好吃!上層的幾款咸點也好喜歡喔 >v<



跟住落黎的環節就係認識下SAMPAR呢個品牌啦



而DRY CLEANSING就係為十週年推出的新產品

佢的賣點是:不用過水、只需2分鐘就能落到妝(防水也可以喔)、天天使用也可



立即來試試他的效果吧!

先在手上畫上防水眼線及粉底液,粉底液還用了厚厚一層呢哈哈



將泡泡放在海綿上

然後在有妝物的位置打圈抹掉就可以了

真的非常快捷又乾淨!抹後肌膚好似有層護膚品咁好保濕而又清爽~

順帶一提,如有越多化妝品在肌膚上,泡泡就會變成越多的水!

所以如果那天化了濃妝的話,抹上泡泡就會不停掉水出來要小心喔~



之後到問答環節

好高興能夠被抽中答問題 ^0^

有一袋SAMPAR的產品作為禮物呢!

超級開心~~~呵呵呵



禮物很實用,旅行包已經被我帶去溫泉時用呢!裡面的產品也被我一同帶去!

說實在,這是我首次使用SAMPAR的產品

已經開了DRY CLEANSING、DAY CREAM、MASK、BODY LOTION來使用

特別GLAMOUR SHOT是DAR之前推介的喔!我用了後都覺得好正 ^0^

好喜歡SAMPAR的產品,之後再慢慢介紹!


這個活動舉辦得好好安排也很好~

地方又好~環境又靚~又有得食~又有得玩~又有禮物~

感謝PR及SAMPAR負責人們的安排!

DAR同RAINE都玩得好開心呢


** SPECIAL THANKS TO SAMPAR & SUPERGO

沒有留言:

張貼留言