熱門文章

2014年11月14日 星期五

SKECHERS~ GO RUN!!!!!

無論係想減肥定想健康

最好當然係做運動啦

而工欲善其事當然要必先利其器啦

運動裝備是不能缺少的!

這天來到沙田的SKECHERS把我的運動鞋帶回家!



SKECHERS的運動鞋有很多選擇

而且都色彩繽紛很有時尚感

無論是做運動又或者出街穿都好適合呢

下圖是GO RUN系列的運動鞋~


SKECHERS最新的系列名為D'LITES

於2014年9月中登場的~



GO DRI系列是防水的

上山下水也不怕!! 為專業行山人士而設的喔



GO WALK系列

去散下步 休閒時穿的~


除了運動鞋也有靴子


SKECHERS KIDS 係為一班鍾意運動的小朋友而設

又有型 又有功能 又能保護小童未完全發育晒的腳仔~


小童鞋款也有好多選擇~

女仔可能無咁好做運動~ 但都需要一對有D SUPPORT的鞋黎出街街~



你睇~ 女仔D鞋仔幾閃幾靚!!



睇左咁多款鞋

我諗我都係會揀GO RUN系列~

因為鞋款較多選擇~ 而且要跑步當然找對跑鞋比較好~

我對以下兩對GO RUN系列的鞋感到興趣

第一對係黑粉紅色的~ 價值 $1190~ 行山跑步散步皆可~

第二對係藍粉紅色的~ 價值 $799~ 跑步散步用~

你地估下我揀左邊對?


好啦~ 帶左佢返屋企啦~~~



袋仔同盒仔都好有SKECHERS 風... 哈哈~

都係藍色大S~~



登登登登~~

我揀左藍粉紅色這對GO RUN呀!!



點解揀佢呢??

1) 藍色同粉紅色都係我至愛顏色之一~~ 撞埋一齊又幾特別幾靚~~ 平時去街著都襯得下~

2) 拎起佢, 真係好好好好好好輕!! 黑色果對都輕, 但果對因為行山用, 鞋型比較大少少, 相對都重少少~



3) 佢既鞋底係專FOR跑石屎地/硬地用, 我諗我係硬地的機會會多過上山落水~

所以呢~ 最後都係帶左對適合自己的回家~



而家工作好忙經常OT~ 少了很多時間去做運動~

回想之前份工... 仲可以抽到時間一星期跑兩次... 而家.......已經很久沒跑過了!!

黎緊年尾要清下假~ 著住佢去重拾跑步之樂就對了~

今天, 適逢星期日帶D小朋友出去玩下跑下做下運動~

也穿上了SKECHERS的GO RUN~



同小朋友係度跑下玩小遊戲~ 係公園仔拉下筋做下運動~

都幾爽丫~~ 對鞋真係好輕好舒服架 >v<


其實我真係要著多D運動鞋, 要做多D運動

廿幾歲女就成日腳痛膝頭痛D腳指又"咩"晒=__=

仲成日著埋D平底鞋高爭鞋拖鞋涼鞋...etc 

真係要開始學識好好保護下隻腳...

要由減重開始... 等個身輕D唔好壓住隻腳D神經><~


今日著住對SKECHERS做完運動,又浸左個熱水浴

成個人鬆晒~~~

好了,要訓覺啦,又開始一星期的搏殺啦

各位晚安 






Product Sponsored by SKECHERS
Special Thanks to Fashion & Beauty

沒有留言:

張貼留言